عنوان بعدی بازی Witcher منحصر به One Storefront نیست - CD Projekt RED

عنوان بعدی بازی Witcher منحصر به One Storefront نیست - CD Projekt RED

 CD Projekt RED اخیراً تأیید کرده است که عنوان جدیدی در سری بازیهای The Witcher در حال توسعه است و شروع یک حماسه جدید برای این فرنچایز است. این بر روی Unreal Engine 5 اجرا می‌شود و اتفاقاً، توسعه‌دهنده یک همکاری چند ساله با Epic Games برای استفاده از موتور آن اعلام کرد. این ممکن است کسی را به این باور برساند که این عنوان در انحصار فروشگاه Epic Games است.

 

با این حال، اکانت رسمی توییتر The Witcher این موضوع را رد کرده و گفته است: "ما قصد نداریم این بازی را منحصر به یک ویترین فروشگاه کنیم." در حالی که ممکن است در مقایسه با استیم یا اپیک گیمز استور، خرید بازی در مثلاً GOG که CD Projekt مالک آن است مزیتی داشته باشد، اما انحصار برای هر فروشگاهی از جدول خارج شده است.

 

در حال حاضر جزئیات بیشتری در مورد عنوان وجود ندارد، بنابراین باید منتظر ماند. در همین حین، CD Projekt RED  در حال کار بر روی Cyberpunk 2077 است که اخیراً به‌روزرسانی عظیم 1.5 را دریافت کرده و اولین توسعه آن در راه است.  The Witcher 3: Wild Hunt همچنین قرار است در اواخر سال جاری برای Xbox Series X/S و PS5 به‌روزرسانی رایگان شود.

کلمات کلیدی :

The Witcher

بازی ps4

بازی ps5

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/8ea1

خبرنامه بازی ها

گالری